måndag, maj 12, 2008

Photo shoot igår!

Evelina hann bara med 5 outfits igår. Jag ska titta igenom dem och se hur många bilder som blev bra, tror hon tog över 100 stycken! o_O Det var visserligen olika poser och olika ställen. Jag har redan en titel: "Mitt i naturen" XD Tog bilderna i trädgården. Så, Sarah, jag har outfits kvar som jag vill ta bilder på! Och sen måste jag nog ta några fler poser på de outfits som jag tog igår... Ville ha fler "röda mattan"-poser, typ titta över axeln, osv. Jag får studera lite, göra lite urklipp och så, så att vi är mer förberedda till nästa gång! Den här gången var lite mer spontant. Evelina hade många bra idéer till poser, men vi var väl inte alltid överens... Som sagt, får se vilka som blev bra, lägger upp några stycken här och en länk till det kommande fotoalbumet på Facebook sen, efter jag varit nere på Western Union!

Inga kommentarer: