söndag, maj 18, 2008

Googla på ditt namn!

Det kan vara väldigt spännande ibland. Jag får upp en himla massa tyska träffar, och även något från Hem & trädgård. Ingen av dem är jag. :p Men de träffar som är jag är:

  • Min modeblogg kommer av någon anledning upp före den här bloggen.
  • Den här bloggen, men det värsta är väl att tagen ur sitt context så låter varken vodka eller en smärre svordom speciellt bra :p (de har tagit en mening huxflux ur ett inlägg...)
  • Att jag är med i Redax, infoutskottet, i Sektionen för Teknisk Biologi :)
  • En artikel på Miljöportalen om Svenska Juniorvattenpriset (yes, yes, I was there!)
  • Min gamla blogg på metrobloggen
  • En träff på Eniro.se! :O
  • Ett PDF-dokument som gavs ut i samband med finalen i Svenska Juniorvattenpriset.
Nu har jag bara tittat på första sidorna, sökt på både webben, sidor på svenska och sidor från Sverige, med mitt fullständiga namn både med och utan citationstecken. Prova du med!

Inga kommentarer: