fredag, maj 02, 2008

Iron Man

Kom precis hem, har varit och sett Iron Man på bio med familjen minus en bror, min farbror och hans son. Den var bra! Action och komedi i ett :) Något som jag verkligen tyckte var dåligt var reklamen för Coca-Cola Zero: "The Break Up – As It Should Be". Den var hemskt dålig. Och gjorde mig dessutom ledsen. Den är ju så inriktad mot killar! Varför? De kunde väl knappast bry sig mindre om de får i sig lite socker? Ja, tillbaka till filmen: Robert Downey Jr var så bra! Det finns hopp för skådespelare som hamnat i drogträsket ändå! :D

Jag shoppade massor idag också, men jag har öppnat en annan blogg för bara mode och shopping, så det kommer att hamna där. Jag lägger upp länken dit imorgon – nu ska lilla jag sova, så jag orkar plugga matte och ringa samtal till Filippinerna imorrn!

Inga kommentarer: