torsdag, maj 08, 2008

Freaking out

Jag har sovit så illa två nätter i rad. Men jag fick tag på Michael nu. Det var ett lite konstigt samtal I must say, och så mycket störningar att det var svårt att höra. Och sen bröts det. Han hade i alla fall varit och tittat på mobiltelefoner... Priset kändes liiiite väl i överkant. Jag hann inte fråga något om det. Han kändes lite stressad, tror han jobbade. Jag undrar om jag ska prova att ringa igen sen när jag jobbat. Det jobbiga är att det är ju inte hans telefon, som sagt... sist blev det lite frustration... Men jag funderar på det där med priset. Har för mig att Janne sa att det var ungefär som här hemma när vi var där borta, så det är väl inte så förvånande. Men ändå. Aja, jag tror jag tar och försöker ringa när jag kommer hem, för att bekräfta summan så jag kan göra överföringen idag.

Inga kommentarer: