fredag, maj 30, 2008

Det bröts!

Pratade med Michael (som sov, tydligen :p). Vi ska nog satsa på en lägenhet utan swimmingpool. Han skulle kolla upp den. Han tittade på den andra lägenheten, men den var tydligen väldigt dyr, dyrare än SDR (som ännu inte svarat... *morr*) Den lägenheten kommer å andra sidan vara väldigt billig lät det som. Men ju mer pengar jag har för att komma tillbaka en andra gång (och som han och jag kan använda för våran framtid), desto bättre känner jag! Swimmingpool hade ju varit ett plus, men jag är ju där för att träffa honom, det känner jag allt mer och mer nu, ju närmare det kommer. Om två veckor och en dag åker jag! Jag får lite smått panik när jag tänker på det... Men det ska samtidigt bli så kul att äntligen få träffa honom igen! :D

Jag har fått en beställning på "Sweden made chocolate". Michaels arbetskamrater, bland annat Mary Anne (kommer aldrig underfund med hur hon stavar, jag skriver olika varje gång :S), ville ha choklad. "Chocolate for 10 persons" XD Hade ju visserligen tänkt att köpa choklad, men till så många hade jag inte räknat med... Hade ju tänkt köpa till hans släktingar också. Så nu kommer halva min resväska eller nåt va full med godis... ^_^

Vi får se om jag får tag på honom igen innan han ska spela basket ikväll. Han skulle kolla upp lägenheten innan dess, och så ringer jag imorrn, samma tid. :)

Inga kommentarer: