lördag, maj 17, 2008

Fadderutbildning

Man var tvungen att anlända mellan kvart i elva och elva. Kvart i elva stod jag i kassan på BikBok och köpte min vårjacka...! (läs mer om den i modebloggen, ska strax skriva där) Jag anlände ju till Linköping en halvtimme tidigt, så jag passade på att gå på stan innan. Men inte så mycket om det nu, utan jag tänkte bara säga några ord om fadderutbildningen. Det var 5 mindre föreläsningar och en gruppdiskussion. En föreläsare höll i två stycken, och han var den bäste utav dem! Mycket bra slideshows – och den var röststyrd!!! Det måste jag lära mig :p Under lunchen (som bestod av en macka med äckligt bröd, provided på kåren) gick jag, Maja och Matilda till Bosses! Inte varit där på jag vet inte hur länge! Tror de har höjt priserna :( Tog en minimjukglass med vit choklad-topping, men orkade inte upp allt, så Robert fick resten. Vet ju att han inte kan säga nej till sötsaker ;p

Jag hade naturligtvis nya kläder på mig idag igen... och Matilda tyckte min kjol var jättesöt! Hon trodde det var en klänning först, men det var innan jag knäppte upp jackan och visade att det var en kjol. Bild på det med ska laddas upp i modebloggen alldeles strax! Om inte internet lägger av igen...

Efter gruppdiskussionen såg jag att klockan var alldeles för mycket för att hinna till bussen om jag inte ville springa. Men det är långt och det hade regnat – jag hade halkat ihjäl mig! Så jag valde att gå en stund på stan igen ^_^ Fastnade på Indiska, och har sett ut tre plagg som jag ska köpa till mig när jag gått ner tre kilo till, förutsatt att de finns kvar förstås! Så nu gäller det att ligga i! Måste verkligen hålla inne på shoppingen alltså...

PS. Äntligen funkar Internet igen! Inte felfritt, men jag har ett liv igen! (hm....)

Inga kommentarer: