torsdag, maj 22, 2008

Det är en dag imorgon också!

Dags att sova. Jag är så trött. Tyvärr fick jag inte tag på Michael idag, vet inte varför, om det var nåt med jobbet eller telefonen eller telefonnätet. Mina meddelanden som jag skickat de senaste tre dagarna har av någon konstig anledning inte kommit fram, fast jag vet att han haft telefonen på under den tiden – vi har ju pratat med varandra! Jag skyller på telefonnätet. Och eventuella stormar. Men jag tänkte jag ska försöka ringa imorrn bitti innan jag åker till skolan så vi kan bestämma hur vi ska gå vidare i hotelljakten. Om ja inte får tag på honom då kanske jag åker tidigt från pluggandet... Med tanke på att vi är borta på lördag, Janne och Sarah (lillebror och hans flickvän) ska dansa bal! :D Fast å andra sidan borde jag verkligen plugga, tenta på tisdag och jag är allt annat än förberedd :(

Inga kommentarer: