lördag, maj 31, 2008

En härlig gårdag!

Solade en stund igår innan jag åkte in till Linköping för att träffa Jenny och börja handla grejer som jag behöver till jag reser bort. Och så blev det givetvis lite mer ^_^ Ska ta bilder sen på allt jag ska ta med mig... Och det som jag vill ta med, men inte kan/borde :p Blir nog inte så mycket skor, ska nog satsa på att köpa massor av det när jag är där :) Så billigt! Men Jenny stannade tyvärr inte alls länge, innan hon var tvungen att gå, så då var jag alldeles ensam :(

Men sen träffade jag Janne och Sarah på stan, det var en mycket trevlig överraskning! Mina två favoritpersoner ^_^ Det visade sig att de också var ute och handlade, bland annat studentgrejer till Sarah (vi ska hitta en väska till dig, don't worry! Be happy... kunde inte låta bli :p), kläder till Janne (stylisten i mig kommer fram igen...), och lite till. Visade sig att de skulle till Rix FM Festivalen på Stångebrofältet, så vi käkar på McDonald's och sticker sedan dit, kommer strax innan åtta, då Brolle uppträder. Vi såg varenda "riktig" artist, trots att vi kom så sent! Mycket trevlig kväll, bäst var Patrik Isaksson :D Och den där låten som jag försökt ta reda på vem det är, det var tydligen Takida (som också var där). EMD sjöng falskt, speciellt på I'm Yours. De kan gå och dra nåt gammalt lakan över sig, seriöst... Man får ju rysningar bara man ser dem! Usch usch...

Ska se om jag kan få upp lite bilder under dagen, men jag har massor av annat att göra idag! Ska prata med Michael om en timme. Men nu ville Janne ha hjälp med sköldpaddorna. Fast jag hoppas att den huvudsakliga aktiviteten idag blir att vila, jag har SÅ ONT i benen och knäna fortfarande från igår! Vila = Sola ;)

Inga kommentarer: