söndag, maj 04, 2008

Är det fel att känna så här?

Han är världens gulligaste :) Äntligen kopplades mitt samtal fram till Michael! Men han hade tydligen lagt sig och var jättetrött, vi pratade bara en liten stund. Han hade varit iväg på en island trip idag med jobbet (misstänker att det kan varit därför jag inte fått tag på honom, utanför täckningsområdet), så han var jättetrött. Klockan där är... halv tio på kvällen. Jag ska ringa igen klockan 4 imorgon bitti svensk tid, vi får hoppas att jag har större tur att kopplas fram då! Men han är så gullig, får världens gulligaste röst när han är trött! ^_^ Så vi får se om jag åker dit i juni after all, tror vi kom överens om en del saker som måste göras innan vi kan bestämma när jag åker dit. Och jag vet vad ni tycker. Min pappa tycker jag fattar helt fel beslut, så det tycker säkert ni också. Men det är verkligen honom jag vill vara med resten av mitt liv!

Inga kommentarer: