fredag, maj 16, 2008

Mobil på plats :)

Är det fler än jag som haft problem med internet? Hemma funkar inte vårat, så jag skriver i ett dokument så länge, som jag postar senare (men jag manipulerar tiden för postning...). Både ni och jag vill ju ha koll på vad som händer i mitt liv :p Jag har precis pratat med Michael :) Han hade tydligen både försökt ringa och smsa mig, men jag har inte sett nånting på telefonen :( Han har skaffat sin nya mobiltelefon, så vi pratade i den när jag fått numret. Ända till batteriet la av XD Vilket inte var så länge, tyvärr, men vi ska prata igen på söndag förmodligen, jag har ju den där sketna fadderutbildningen imorrn! Han sa tack flera gånger för pengarna till mobilen, och det känns riktigt skönt att veta att han faktiskt gjorde det han skulle med pengarna! Så. Nu gäller det att få det att funka mellan oss, så vi inte gör slut igen!

Inga kommentarer: