tisdag, maj 20, 2008

Jag ska ut och flyga!

Vi bestämde idag att jag ska åka :) YAY!!! Jag går på moln. Med onda öron, har pratat konstant i telefon i typ 2 timmar, varav en timme med Michael. Vi ska prata igen imorrn! Men jag har ett litet problem med biljetten. Om jag åker härifrån den 16e juni, så landar jag där den 17e. Då borde jag väl kunna åka den 8e juli? Det blir väl 21 dagar? Försöker jämföra med datumen på mitt pass... Fan, borde ringt filippinska ambassaden tidigare idag och frågat, bara för att vara på den säkra sidan. De har ju stängt för dagen. Vågar jag vänta till imorrn nu? Jag måste nog det... Vill inte veta att det inte går, och sen stå där och inte kunna komma hem, eller vad de nu gör. Slänger in mig i filippinskt fängelse... :S

Vi pratade om allt möjligt. Stackaren är sjuk, han har haft feber i tre dagar, men han måste ju jobba annars får han ingen lön. Idag jobbar han tydligen dubbelt skift också, hoppar in för en annan sjuk arbetskamrat. Vi pratade om hans födelsedag igen, han sa att han vill ha en fest ^_^ (när jag frågade vad han ville ha mer än lechon) Men jag fick fråga om och om igen om det finns nån sak han vill ha, för jag vill köpa nåt här i Sverige till honom. Men han tyckte vi kunde handla där istället. Verkade som om han behöver en del kläder bland annat. Han var så söt idag. Jag tror faktiskt att det kommer funka den här gången, vi verkar vara på samma nivå igen och vi pratar och skämtar som aldrig förr, det känns verkligen riktigt bra!

Men vad köper man egentligen? Jag vill fortfarande köpa nåt här i Sverige. Har köpt lite grejer till hans döttrar, ska köpa lite mer. Och sen har jag fått tips på att ta med mig godis, men det hade jag visserligen redan tänkt på! Så... tips!!!

1 kommentar:

samuel sa...

hans döttrar!!??!! har Michael barn alltså?