onsdag, maj 07, 2008

Nähäpp...

Jag får inget svar när jag ringer :( Det är ju hemskt jobbigt att inte veta om det är för att det inte alls kopplas fram, eller för att Michael inte befinner sig i närheten av hans arbetskamrat (som väljer att inte svara, fast det har jag svårt att tro, om han inte är upptagen vill säga) som äger mobilen jag ringer till...

En annan detalj är att jag kollat priser igen för flyg i juni, 3 veckor i Filippinerna. Och de har gått ner igen till att ligga på 9000+! Det var lite jobbigare när de låg på 10 000+ – om man hade tur. (plus att man får räkna med upp till en tusenlapp extra för andra avgifter...) Vissa biljetter var typ dubbelt så dyra :S Borde kanske göra upp en plan för hur vi gör om jag ska komma dit, om han ska flytta hem till sin hemprovins. Vart ska jag bo då, liksom?

Inga kommentarer: