lördag, maj 17, 2008

Dagens köp

Jag har handlat massor av grejer den här veckan. Inte bra alls. Men det är fina grejer! Har ju tänkt att gå i kjol och klänning fram till typ... oktober eller nåt. Inga jeans i alla fall, that's for sure! Så då måste man ju utvidga sin garderob :p Men till det viktiga för dagen – jag har letat efter en vårjacka i över två månader. Trodde jag inte skulle hitta någon, jag har ju varit extremt kräsen och velat ha en trenchcoat (eventuellt trenchcoatliknande jacka) i sandbrunt eller våt sandbrunt. Jag har dissat hemskt många jackor! Och sen började trenchcoatarna försvinna. Såg faktiskt en rätt så snygg inne på Monki idag, men den var så "påsig" och kostade 600 kronor :S Vandrade sedan upp mot Indiska, men gjorde en avstickare in på BikBok, den som ligger bredvid Din Sko. Där har de 40% rea på jackor tom imorrn! :O Och så hittar jag en jacka jag vill ha! Rätt så knäppt egentligen, jag som sagt att jag var så trött på just den sortens jacka jag köpte (trots att jag själv inte har/haft nån sån...), men jag har en ny jacka! :D När jag var på Tornby igår, och inte hittade nån jacka där heller, då var jag beredd att ge upp. Jag tänkte att jag kanske skulle köra på kavaj istället, och provar de gamla jag har hemma. Men de är alldeles för stora för mig nu när jag gått ner i vikt! Så de inkluderas bland de kläder jag ska sälja istället! Nu kommer en bild på jackan:

Inga kommentarer: