fredag, maj 16, 2008

Det går inte enligt planerna

Är i skolan. Egentligen tänkt gå vid två, men Robert hade återigen ändrat sig om hur länge han skulle sitta. Jag har suttit vid datorn sen två :p Internet funkar ju inte hemma, fattar inte varför! Men jag ska gå alldeles strax. Ska nog åka in till Tornby, Gina Tricot i stan har ju slut på tubtopparna som jag vill ha (som jag har i grönt och gult ^_^) jag vill ha en i vitt, till kjolen jag köpt som ska sitta precis under bysten :) Skulle va sååå snyggt! Och så måste jag seriöst titta efter en vårjacka, går fortfarande omkring med höst-/vinterjackan :(

Det gick bra hos vårdcentralen förresten, har köpt lite grejer på Apoteket som jag hoppas ska hjälpa! Men utslagen är mycket lugnare idag! Så jag hoppas att det fortsätter att gå åt det hållet. Men det kommer förmodligen ta några veckor innan det försvinner helt...

Inga kommentarer: