torsdag, maj 01, 2008

The Broken Heart

För många år sen, tror det kan ha varit runt 2001 nån gång, så skrev jag en låt som heter The Broken Heart. Jag uppträdde med den 2002, så långt kommer jag ihåg! I vilket fall som helst var det några delar som jag inte var riktigt nöjd med, men jag har arbetat lite på den och tror att jag precis blev klar... Ska kanske skicka iväg den (låttexten) till några sen och höra vad de tycker... När jag skrev den här trodde jag aldrig att den skulle passa in på mig så bra. Den passade nästan bättre innan jag skrev om den, men det lät inte lika bra på nåt sätt. Den passar fortfarande in på mig! Jag kanske lägger upp låttexten här sen, men inte nu, inte förrän jag är 100% säker på att jag är klar. Den kommer i alla fall hamna på hemsidan sen, när den är klar :)

Inga kommentarer: