tisdag, maj 20, 2008

Ut på andra sätt också

Nu har jag fått ett ultimatum från föräldrarna också. Om jag åker till Michael i sommar så kastar de ut mig. Seriöst?!?!? Vad fan tänker ni med? Om ni slänger ut mig på grund av det, då får ni också inse att jag aldrig mer kommer vilja ha med er att göra. Nånsin. För egentligen så förlorar inte jag nåt på det. Varför skulle jag vilja ha kontakt med såna som inte bryr sig om mig och inte förstår att han är viktig för mig, mitt allt? Varför? Ge mig en enda anledning. Och det verkar inte ens som om jag kan få till augusti på mig, då skolan börjar. Nä, de tänker stänga av strömmen isåfall. Försökte få tag på Evelina, men hon hade inte kommit hem ännu. Tror det här var första gången som jag gråtit över telefon för min farbror. Fan, varför?

Inga kommentarer: