torsdag, maj 29, 2008

Beslut att fatta...

Jag är inte jättemotiverad till att plugga. (Jag vill shoppa! :p) Mest för att mitt pluggschema blev totalt spräckt på grund av igår. (Jag mår bra, förresten, det var ganska väntat att det skulle ske, hon var väldigt gammal, även om det var jobbigt igår.) Men jag tänker försöka plugga i alla fall, får se i helgen hur långt jag hunnit, så får jag se hur jag gör med tentan. Jag vill inte ha allt för många tentor i augusti :S Även om jag haft goda skäl till att... ja, att det blivit som det blivit helt enkelt.

Ska se om jag får tag på Michael idag och prata boende igen... Känns som om det är nästan det enda vi pratar om just nu, men det är ganska förståeligt. Funderar på att fråga Lin om jag kan få låna hennes filippinska kokböcker och kopiera dem, så jag har lite recept på filippinsk mat som jag kan laga om det nu blir så att vi hamnar i lägenhet. (Ska se om jag kan köpa en där också!) Vi kommer nog äta ute och köpa take away kan jag tänka mig (ganska mycket :p) men det är alltid trevligt med lite home cooked ibland också :) Speciellt om vi kanske får gäster eller så... ^_^ och så blir det ju mer som om man faktiskt bor ihop, så det kommer nog bli riktigt mysigt! :D

Inga kommentarer: