lördag, maj 10, 2008

Sommarbrun innan sommaren!

Haha, ja det är jag :) Har solat färdigt för idag. Imorgon kommer förmodligen min farbrors flickvän, som också är min vän, och solar med mig :D Vi hade planerat att träffas idag men var tvungna att reschedula till imorrn. Vi hade egentligen tänkt att shoppa, men eftersom det är så härligt väder föreslog jag att vi kunde njuta av det istället, och det förslaget gillade hon verkligen! Hon sa också tidigare i veckan att hon kunde fota mig, så det kanske kommer upp lite foton med olika outfits imorrn eller på måndag (är ledig då, yes!) som jag kan posta här och på modebloggen! Idag har jag på mig en grön tubtopp från GinaTricot, en cerise kjol från H&M, matchat med vita accessoarer: ett vitt träarmband och vita plast"pärlor" (som pärlörhängen fast i vitt plast alltså), samt en cerise blomma som jag satt upp i hårknuten ^_^ Jag är riktigt söt. Sommarsöt. :p Och för att förhöja sommarstämningen: The Beach Boys. Alltid. Och kanske lite Elvislåtar med Hawaii-tema lite senare :) Får göra en sommarspellista på iTunes med sommarlåtar!

Inga kommentarer: