tisdag, maj 06, 2008

I think it's official...

Jag tror att vi precis konstaterade att vi ska bli tillsammans igen! Än så länge vet jag inte hur jag känner – självklart är jag glad över det, men samtidigt är jag så nervös och orolig över att det ska krascha igen. Och jag vet inte om jag kommer överleva det en gång till. Så nu måste jag verkligen kämpa för att det ska funka mellan oss! Jag jobbar lite på att ställa en fråga till Michael. En seriös fråga. En allvarlig fråga. En livsavgörande fråga. Vi får se om jag vågar ställa den imorgon!

Ah, javisst, ja. Jag ska ringa igen imorrn, han ska tala om för mig hur mycket pengar han behöver till en ny mobiltelefon så jag kan skicka det, för den som vi pratar i nu är inte hans, det är en jobbkamrats. Och jobbkamraten vill ju givetvis ha den tillbaka... :p

Inga kommentarer: