fredag, maj 09, 2008

I'm a natural brownie

Ja, det har ju hänt en del idag... var ska jag börja? Från början? I morse drog jag fram måttbandet. Har nämligen tyckt ett tag att behåarna suttit löst. Inte undra på, insåg jag när jag mätt under bysten. Jag köpte nya behåar för typ 2 månader sen, och de har jag nu på innersta hyskan, eller vad det heter. Det är inte billigt att gå ner i vikt! Har insett att jag måste nog verkligen rensa bland mina underkläder också, inte bara bland mina vanliga kläder – även de blir för stora när man gått ner 19 kilo! (från min toppvikt alltså) Kanske ska göra det ikväll. Då får jag väl köpa lite nytt trots allt. Skrev i modebloggen om lite söta färgglada underkläder som fanns i H&M:s förhandskatalog för hösten, som jag tänkte att jag inte behövde köpa eftersom jag har så himla mycket redan. Vi får se hur det ser ut när jag rensat i garderoben.

Och så satt vi ute på lunchen idag. Jag blev brunare. XD Så jag har redan fått solränder... på de andra i klassen syntes ingenting. Kommentarer jag fick var: "Det är orättvist!" och "Varför blir du så brun så snabbt?" Från och med nu svarar jag bara "I'm a natural brownie!" Uppdrag i helgen: få de där nedrans solränderna att försvinna. Hatar att sitta påklädd i solen. Just för att jag blir brun så lätt. Har helst bikini på mig då! ^_^

Inga kommentarer: