måndag, maj 12, 2008

Missförstånd

...kan ske så lätt. Jag fick tag på honom för ungefär en timme sen, och han hade tydligen inte menat att han skulle sms:a mig samma dag, utan när han inte var upptagen – de har tydligen functions på jobbet varenda dag nu :S Men vi pratade, och jag ska strax iväg och skicka pengar till honom, så vi ska prata ikväll igen. Eller, ja, klockan 20 där, klockan 14 här :p Det känns faktiskt bra ändå. Eller, det gör det ju varje gång vi pratat. Han har börjat använda "honey" igen, det var riktigt länge sen han sa det ^_^ Vi pratade om kostnaden på mobiltelefonen, och han sa att det var väldigt dyrt och undrade typ om jag verkligen skulle/kunde skicka så mycket, för det var mycket pengar. Och det håller jag med om att det var, den telefonen kommer kosta lite mer än den jag har! Men om vi ska få vårat förhållande att funka måste vi kunna prata, så det är helt klart värt det. Så, vi får se om jag ställer den där frågan ikväll. I eftermiddag menar jag förstås. Det har nämligen inte blivit av än... Eller, ja, egentligen är det väl flera frågor inbäddade i en. Oh well, ni får veta svaret på frågan när jag ställt den. Men bara vissa personer vet vad frågan är! Hittills är det väl egentligen bara 2 som vet. Som jag sagt det till. Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: