måndag, maj 12, 2008

Snart så :)

OK, för att ta det här från början: jag ringde den tiden som vi hade avtalat imorse, men Michaels jobbkamrat sa att Michael jobbar. Han sa åt mig att ringa om två timmar igen. Två och en halv timme senare kommer jag fram. Och jag väcker honom igen! ^_^ Lyckas alltid. Han har fått koden i alla fall. Tog ett tag för honom att förstå att det inte är någon väntetid, att pengarna överförs direkt. Han ville jag skulle ringa igen imorgon klockan 14, men jag är ju i skolan då. Så han sa att om han har köpt mobiltelefonen så smsar han mig. "If I have cell phone, we can talk everytime" :) Återigen ett väldigt kort samtal. Och jag har fortfarande inte ställt frågan. Kändes inte som om jag ville ställa frågan när han är sådär yrvaken. Ett sånt beslut ska tas när man är ordentligt vaken. Man behöver nog tänka en del. Jaa, vad kan det vara för fråga? Nu längtar jag bara till han har köpt mobilen, så vi kan prata ut och riktigt länge! :D

Inga kommentarer: