onsdag, maj 21, 2008

Samtalet över

...och gud vad han tjatar om sin grisfarm...! ^_^ Vi har bestämt oss för att prata om framtiden när jag kommer dit, det är starka viljor vi har båda två. Och han känner att han inte vill åka från sina döttrar, de är tydligen väldigt pappasjuka... Vilket jag misstänkte från början när jag fick veta att han hade barn, att det skulle bli så. Men vi har gått från att prata om White Sands till ett hotell som heter Bahia Resort Hotel, det är mycket billigare och verkar vara bra det med, inte så lyxigt, men det behöver vi inte! Så jag ska ringa Bahia imorrn. Och sen Michael igen samma tid. Men jag måste nog faktiskt åka och plugga matte imorrn, så jag gör det i några timmar och åker sen hem och ringer Michael. Nåt mer jag behöver göra? Tror inte det.

Inga kommentarer: