måndag, maj 05, 2008

Irriterad

Jag är så sjuk. Jag funderar allvarligt på att försöka ta mig in på det mailkonto som någon satt upp i Michaels namn och skickat mail till mig ifrån! Men så är det ju det där med att verifiera sin identitet också... Jag kommer förmodligen inte ha nån aning om vad jag ska skriva där... Skulle verkligen vilja se om jag kan få mina misstankar bekräftade om vem det är som försökt utge sig för att vara Michael (en väldigt dålig impersonation I must say)! Men om Michael gör som vi kom överens om, så tror jag att jag nog kommer få veta så småningom i alla fall...

Och jag har ännu inte fått tag på Michael. Han är ledig idag och åkte till sin hemprovins, och där är täckningen i stort sett obefintlig (lägg till det att mina samtal inte kopplas fram i vanliga fall heller = katastrof!). Men jag ska försöka ändå, fram till det att jag måste åka in till skolan. Annars får jag väl försöka imorgon igen! Det viktiga är att vi pratar och försöker reda ut allting som hänt. Jag försöker ta det lugnt och inte hoppas allt för mycket, men det är svårt. Hemskt svårt. Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen. Men det kommer det aldrig bli...

Inga kommentarer: