söndag, maj 18, 2008

Planer för dagen?

Hm... kanske skulle skriva lite jobbansökningar... Om jag ska flytta hemifrån under nästa läsår vore det ju inte helt fel med lite extra inflow of cash :) Också av andra anledningar, som jag inte tänker skriva om förrän det har fattats beslut om det. Det är liksom del av den där stora frågan som jag inte frågat än. Fy mig. Tänkte fråga idag om jag lyckas komma fram. Så, jobbansökningar var det. Academic Work har bombarderat mig på sistone, ska se om det är nåt jag är intresserad av. Annars så tänkte jag söka i lite butiker :) Kan vara bra med lite insyn i branschen om jag vill starta eget företag, styla, designa och sälja kläder mm.

Och så borde jag ju plugga med. Vi får se hur det blir med det :p Skriver nog ut gamla tentor att öva på i alla fall. Let's get to work!

Inga kommentarer: