fredag, maj 02, 2008

Ett mysterium löst

Det är tidig morgon och jag har precis pratat med Jun-Jun. Han jobbar, de var tydligen väldigt upptagna – de höll på att förbereda en företagsfest! Och igår hade det varit en annan fest med 42 koreanska studenter! XD Det måste ha varit aningen kaotiskt... Till det viktiga: han hade inte träffat Michael den här veckan, tyvärr. Så jag hoppas han kommer göra det snart. Men Jun-Jun hade fått SMS:et jag skickade med min mailadress, så om han har tid så skulle han ta sig till ett internetcafé ikväll efter han slutat jobbet klockan åtta (två på eftermiddan svensk tid) och maila mig och lägga till mig på Skype. :) Han tyckte det var mycket bättre med Skype, det fanns ju webkamera också ^_^ Så numera går det ju inte att sitta alldeles risig och dan framför datorn... framförallt måste man se till att ha kläder på sig! :p eller så kan man bara sätta en post-it lapp framför min lilla inbyggda kamera!

Jag frågade också vems telefon det var egentligen, och han sa att det var hans, och att han ger den till en vän när han går för att jobba. Så där har vi svaret till varför jag får tala med olika personer!

Inga kommentarer: