onsdag, oktober 01, 2008

Underlig dag

Jag har äntligen fått reda på varför jag inte fått jobba mer på labb. Vilket är väldigt konstigt. Och dumt. Och ännu konstigare eftersom jag har tjatat sådant! På nåt sätt fick de för sig att jag inte gillade att jobba på labb... öh... har ni någon koll på vad det är jag läser på universitetet eller? Oh well, nu hoppas jag på att jag kan få jobba lite mer på labb i alla fall, jag tjatar som en galning känns det som, men det är nog vad som krävs för att jag ska få chansen!

Och jag och Evelina ska vara seriösa på fredag. Om allt går som planerat. Jag håller tummarna. Och tårna. För säkerhets skull.

What else? Det har hänt en massa, men orkar inte riktigt tänka och komma ihåg vad det var just nu. MEN, jag måste skriva ner en sak som jag såg bak på en liten (smart?)bil idag:
"Tuta inte, jag kör så fort jag kan!"

Inga kommentarer: