fredag, oktober 10, 2008

Hemkommen

Har precis traskat hem från jobbet. Haha, inget kan nog slå minen som en av mina elever gav mig idag. Konversationen löd så här:
"Åker du bil eller cyklar du?"
"Nä, jag går."
*eleven tappar VERKLIGEN HAKAN, a la tecknad serie*

XD

Och så var ju givetvis hunden jätteglad och ville spela fotboll inomhus med mig. Och jag upptäcker att mina fotvrister fortfarande gör ont. Speciellt det högra (vilket inte är så konstigt, med TVÅ stukningar). Så det blir fortsatt vila idag. Ska se om jag kanske kan ta mig ut på en lugnare promenad sen. Inte för att jag inte redan gått runt typ hela dan :S

2 kommentarer:

Anna sa...

hehe, skulle sagt cykel, för du e student!!!
Hej raring! va ett tag sen vi hördes, hopppas saker funkar för dig. jag har blivit sjuk igen, itne roligt.... vi måste hörs en dag! kanske ikväll? hemma ikväll tror jag, bli frisk till stora festen imorn me baletten o orkestern. Kramar!!!!!

Rosemarie Rosén sa...

Men min cykel är det ju punka på sen ett halvår tillbaka, det hade ju varit en jättelögn! Jag gick till jobbet, and that's the truth :) Loggar genast in på Skype för att se om du är kvar, inte ens märkt att jag fått en kommentar :O