måndag, september 29, 2008

Oops, I did it again :p

Haha, nu har jag varit borta från bloggandet en vecka. Här är vad som hänt i mycket korta drag:
  • jag klarade duggan! YAY ME!!! Och jag pluggade typ INGENTING. Nada. Så stolt ;p
  • jag har jobbat... och därför inte pluggat. Nu måste jag försöka skärpa till mig.
  • jag har bestämt mig för att, återigen, försöka satsa på NaNoWriMo, jag har kommit på en mycket rolig idé som jag nog kan knåpa ihop minst 50 000 ord på! Fast jag gör det på svenska. Det ska bli en Emme och Rose-historia till. Fast utan Emme. Men hon finns där ändå :) Anyway, jag har en del idéer.
  • jag har bråkat med Michael. Och till råga på allt dog hans batteri mitt i bråket.
Och sen har det givetvis hänt en massa andra roliga och mindre roliga saker. Som idag. Men det vill ni nog inte höra. Usch, usch, det var jobbigt.

Inga kommentarer: