söndag, oktober 19, 2008

Ingen som vill donera en summa?

Jag vill åka nu. Jag saknar honom så! Att det ska ta sån tid till vi kan träffas igen! Just nu är det inte ens säkert att vi kan ses nästa år, det beror på om jag får något extrajobb så att jag kan få lite pengar. I värsta fall får jag väl stanna där. One-way ticket. o_O Det är just nu det enda jag kan tänka på. Grejerna till organisk kemi ligger här bredvid, men jag har varken lust eller ork att röra dem. Och hur vi ska klara oss om han kommer hit nästa år, det vet jag inte heller just nu. En dubbelsäng kostar ju skjortan i kvadrat, så vi får väl sova i min enkelsäng så länge antar jag. I en liten etta i ghettot och vara rädda för att bli knivhuggna så fort vi öppnar dörren eller rör oss i området... :S Vilken framtid. Can't wait.

Inga kommentarer: