onsdag, oktober 22, 2008

Nu är jag tillbaka

Ja, okej, tentan. En bra tenta. Men jag har inte pluggat bra. Så vi får se om jag klarade mig. Jag vågar inte titta på lösningsförslagen. Och jag har inte skrivit ner mina svar heller. Det beror nog på hur de rättar :S Jag får tro det värsta, så blir jag inte besviken i alla fall...

Gick till Gina Tricot, köpte kjolen som jag skrev om förra veckan. I svart istället för grått, mer användbar och ser mer professionell ut. Mer stilren än fashionista. Fast fashionista också förstås ^_^ De har tydligen börjat med sina bonuskort igen! Vilket jag tyckte var märkligt, för för bara 1-2 månader sedan sa en annan anställd att de inte skulle få några nya bonuskort. *rynkar ögonbrynen* Oh well, jag fick en stämpel idag, men jag hade ju kunnat få en till från i fredags! *cry*

Kom hem, åt lunch, myste med hunden i soffan, blev nerhårad av hunden i soffan, satte mig och spelade datorspel (det var sååå länge sen!) och sen var det dags att äta. Ungefär. Och nu ska jag fortsätta. Spela alltså. Och snart är det Grey's Anatomy. Det ska jag se :) Sen ska jag sova. Börjar åtta imorrn. Två nya kurser... Hm, ska nog ta med mina grejer till Linjär Algebra och plugga lite efter jag slutat. Funderar nämligen på att prova på Pilates klockan fem. Passar bra, börjar ju sent på fredagen nu när de flyttat om i schemat. Å andra sidan har de blockat min och Emmes träff!!! :( Dumma schemaläggare.

Inga kommentarer: