torsdag, oktober 09, 2008

Jag ändrade mig

Har inte mått så bra de senaste två dagarna. Igår gick jag bara för att det var labb och det var obligatoriskt. Men jag kände att jag verkligen behövde sova ut vad det än är jag har och ta hand om mig själv for once. Och sov gjorde jag. Till jag kände att det kanske var bra att tala om för föräldrarna att jag var hemma och samtidigt få i mig lite frukost. Det var ett väldigt förvirrat samtal, jag var liiiite borta :p Och jag lyckades förvirra pappa också. Men det var bara kul ^_^ Vi hade ett mycket trevligt samtal. Borde prata med dem om bröllopet nån dag, om när de tror att de har råd att åka till Filippinerna för att vara med på bröllopet. Borde nog tala med fler om det. Är det nån mer som är intresserad? Just nu ser det ut som om det blir tidigast 2010 eller 2011...

Inga kommentarer: