torsdag, oktober 16, 2008

Nu ska vi se...

Kom hem nyss. Med en hemsk huvudvärk. Har sovit extremt dåligt den här veckan, det kan nog vara därför. Hade ju bland annat en knäpp mardröm (visserligen i helgen, men ändå) där jag plötsligt upptäckte att diamanten i min ring var borta! :O Men, det var ju som tur var bara en dröm. En hemsk mardröm.

Vad väntar idag då? Jag har redan varit i skolan och inventerat hurts och städat på labb. Fick hjälp med mekanismen av handledaren. Nu ska jag fixa lunch, se vad jag kan hitta på :) Vi åt kyckling igår, tror det finns kvar, men osäker på om det finns något att äta till det. Och sedan ska jag skriva labbrapport och plugga till tentan. Och om jag orkar så ska jag ha Skype-möte med BUS-presidenten ikväll. Jag är ju BUS-kassör... Men jag får se, om inte min huvudvärk släpper så ser det inte så bra ut.

Var på stan lite idag och spanade, berättar mer lite senare. Måste få i mig mat, jag är vrålhungrig!

Inga kommentarer: