söndag, oktober 26, 2008

It's my birthday! :D

Jag fyller 21 år idag. Grattis till mig själv! ^_^ Så här har min dag sett ut hittills:
  • Anna skickade ett sms halv ett sommartid och grattade mig på födelsedagen. Jag vaknade inte som tur var, låg nog i djupsömn. Du var först!
  • Michael skickade ett sms klockan 4 sommartid och grattade mig på födelsedagen och sa att jag kunde ringa klockan 13 han tid. Jag vaknade, ställde om mobilen till vintertid och satte alarmet till klockan 6 för att ringa honom. Har extremt svårt att somna om :S
  • Ringer till min lilla sötnos. Han höll på att reparera rummet för Jay-Ar och han skulle få separata rum eller nåt, jag förstod inte riktigt. Så han kunde inte prata så länge. Men det var ändå den bästa presenten jag kunde få! :D
  • Får sms av Evelina som ber mig köpa halstabletter på vägen dit.
  • Får sms av min halvmoster som grattar mig på födelsedagen. Det var nog den längsta gratulationen, och den mest katolska/kristna jag kommer få idag. Och nånsin har fått. o_O
  • Sen kom mina föräldrar och Philip in. De hade med sig två presenter, den coolaste blomman nånsin, jättefint arrangemang, med lite pengar instoppat i kanten :p Och en dataväska! Jag hade faktiskt listat ut det, det är typ det enda jag behöver... Eller behövde. Inte snyggaste färgen (svart och brandorange), men tydligen snyggaste alternativet i affären. Oh well, man kan väl kanske inte ha allt i rosa :p