fredag, oktober 03, 2008

Nu hoppas jag på napp :)

Jag har sprungit omkring på labb och sedan på stan. Hela dagen. Jag har så ont i fötterna! Sökte jobb på stan, men mina CVn tog slut, så jag ska ta med fler nästa vecka. Till och med fler än jag hade med mig idag! :O Och det var inte få... Evelina och jag ska fortsätta gå en annan dag, vi hann inte med allt idag. Men jag håller tummarna, speciellt på ett par butiker där de var väldigt trevliga. Roligast idag var när Evelina såg att två av killarna jag pratade med i två av butikerna jag var i gillade mig. Enligt henne åt de upp mig med blicken och klädde av mig i tanken ;p XD Haha! Och så lämnade jag till och med in en ansökan i en fiskebutik. Och då menar jag en riktig fiskebutik, som säljer metspön och drag och så vidare. Inte den fiskbetydelsen jag har med några av mina vänner! ^_^

Inga kommentarer: