fredag, oktober 10, 2008

Handbollspappan

Jag kollade, och jag har INTE skrivit om Handbollspappan. Det är SÅ KUL! På jobbet kommer det ibland lite folk från handbollsklubbar och jobbar in pengar till föreningen, och då händer det att föräldrar också följer med. Oftast mammor, men nu var det faktiskt en pappa som var med. Som antingen stötte på mig eller bara slog på charmen extremt mycket mot mig... *harkel* Anyhow, satt där med Jenny och vi brukar ju prata om sex, vilket vi brukar kalla "att fiska" när vi är out in public. Och så pratade vi om att det var ett tag sen och att vi båda var sugna på att fiska, men att vi inte har... hrm, metspön. Jag vet, det är helknäppt! Och Handbollspappan, som sitter bredvid mig, frågar oss vad vi brukar använda för spö och var vi fiskar nånstans!!! XD

Vet inte om han fattade sen, vad vi egentligen menade, Jenny och jag pratade på, ibland om att fiska och ibland om sex, men vi använde fiskuttrycket för båda. Det var kul och pinsamt på samma gång ^_^

Inga kommentarer: