fredag, oktober 17, 2008

Dagens inköp

Jag köpte en klänning att ha på festen som Evelina och Magnus ska throwa om några veckor, inhandlad på Gina Tricot i svart och cerise. Köpte även en top som råkade hänga i provrummet och bara ropade på mig! Den såg så snygg ut på mig! Kan jag ha både till vardag och till fest, enkel svart. Köpte även ett nagellack med guldglitter, slängde ju alla mina glitternagellack förra månaden, de var så gamla och uttorkade. Lägger upp bilder på det sen!

Lämnade även tillbaka Cubusjeansen i jeansblått, de var snygga, men jag tror de kommer töja ut sig för mycket tyvärr. Funderar även på att köpa en FreeBra, för klänningen jag köpte har en jättesnygg rygg, men väldigt behå-ovänlig. Så det blir antingen en bolero som ackompanjerar eller ett inköp av FreeBra. Vilket jag skulle behöva till fler klänningar egentligen.

Och så provade jag en kjol på Gina också, den skulle vara perfekt att ha på Bioteknikdagarna, på mässdagen. Ger ett väldigt professionellt intryck! Provade lite annat också. Hade egentligen siktet inställt på en annan klänning än den jag köpte, men storlekarna var skitsmå, kunde inte ens stänga den största *cry* Men den här var också snygg. Insåg nu när jag försökte hitta bilder på kläderna på hemsidan (utan resultat) att jag glömde prova en klänning till som jag såg... Aja, jag gillar den jag hittade! :D

Inga kommentarer: