tisdag, oktober 07, 2008

En till brudtärna!

Jag har tydligen inte klargjort det här tillräckligt: ALLA vänner som vill följa med till Filippinerna när Michael och jag gifter oss är NATURLIGTVIS inbjudna! Och alla som kommer ska jag självklart se till att ni får en plats i bröllopet! :D

Så nu, när jag pratar med Gentiana, så sa hon att hon ville bli bjuden till bröllopet om jag ska gifta mig i Filippinerna, och det är ju klart att hon är! Och fatta vad hon skrek när jag sa att i så fall får hon ju vara en av mina brudtärnor!

Och HUR kunde du glömma bort att tala om för mig att du gifte dig för ett halvår sen? ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah du vet hur jag är smulan. Jag har noll koll på läget, you know. Jag kommer alltid ihåg och berätta oviktiga saker så som vad jag ätit men tycks alltid glömma saker som när man gifter sig och skit. jaja whatever love. puss