torsdag, oktober 23, 2008

Hemma idag

Jag vaknade imorse och mådde inget bra. Ont/spänningar i huvudet och illamående/ont i magen. Kommer ni ihåg de där konstiga pannspänningarna jag hade i december förra året som gjorde att jag inte kunde plugga, sitta vid datorn, se på tv eller nåt? Den är tillbaka. Jag har mörklagt hela övervåningen, sänkt ljusstyrkan på dataskärmen rejält, och bara tagit det lugnt idag. Jag har missat två föreläsningar och en lektion idag. Crap. Jag måste gå imorrn, jag kan inte missa mer. Två föreläsningar imorrn :S Och ingen pilates idag på grund av sjukdom. Nästa: Poweryoga på lördag.

Och har du kommit ihåg att rösta? Just nu ser det ut att bli The Rose Collection som vinner. Sökte på det, finns tydligen något företag i Los Gatos, California som tillverkar inredningssaker och de har något som de kallar för The (Cherie) Rose Collection. Får hoppas att de inte bråkar. Annars får jag ta något annat. Fast frågan är om de har registrerat det, ser varken TM eller (R) symboler.

Något RIKTIGT komiskt är att på deras produktbilder för typ sängkläder m.m. har de... ja, skinny California girls i bara underkläder. Har de inte lärt sig att det är kvinnorna som väljer sängkläder? De borde ha nakna män istället! XD

Inga kommentarer: