söndag, oktober 26, 2008

En bra födelsedag :)

Det var kul att rida häst :D Vi var sååå välkomna att komma tillbaka, hon hann inte med själv att rida hästarna, så det ville hon gärna ha hjälp med. Lilla jag som är lite hästskraj lyckades rätt bra måste jag säga! Jag överlevde i alla fall. Blev bara några rundor i paddocken, men det är bra uppvärmning till man är lite mer bekväm och så småningom kanske man kan ge sig ut i vildmarken!

Fick lite pengar av farföräldrarna och min gammelmoster i present när vi kom ut. Min farbror sa att jag får av honom när han kommer hem till oss på fest, Philip och jag har ju slagit ihop våra i år, han fyller ju inom en månad från mig. Ska se om jag kan ta en bild av blomman i veckan som kommer och lägga upp här.

Nu har vi knåpat på vad företaget vi ska starta ska heta. Vi har funderat på något filippinskt, eller möjligen anagram av detsamma. Vi får se. Någon som har något förslag?

Stora planer för imorgon. Börjar 10, men jag ska nog upp ungefär som vanligt (ca 5) ändå... Mycket att göra.

Har hela dagen ändå önskat att jag stannat hemma idag... För när Michael och jag pratade imorse så sa han att jag kunde ringa lite senare idag. Kanske vid 23? (16 här alltså) Men jag sa att jag var hos farföräldrarna då. "Då kan vi prata imorgon", tyckte han. "Men jag har skola imorgon!" sa jag. "OK. Då smsas jag när jag är ledig." Så typiskt att både han och jag ska vara så upptagna hela tiden. De har tydligen mycket på jobbet resten av året... :( Jag vill ha honom här – nu!

Inga kommentarer: