söndag, oktober 19, 2008

Godmorgon!

Varit vaken en stund. Sitter och opluggar. (fluff)Friends på Facebook är beroendeframkallande. Man har ett djur som man matar, racar med, och just nu går man runt och trick-or-treatar! Hittat massor av grejer, ska bli kul att använda dem i min profil sen :) Om du vill kika lite, så hittar du min elefant Flora här.

Så, vad var det Michael sa igår? Inte så mycket egentligen, det var typ kvart, tjugo över fem på morgonen här, så vi pratade inte så mycket. Men han hade sagt att han skulle skicka sms när vi kunde prata, och så blev jag väckt av den kinesiska gong-gongen på min mobil (min sms-signal). Han skrev att han var på Dinos bröllop, så jag ringde honom. Fick prata en stund med Dino, men han sa bara att "I'm very happy today, because I am married today!" Michael undrade hur det var med mig, och jag undrade hur det var med honom (så gör vi alltid), "I'm fine. I drink beer." ^_^ Som brukligt på filippinska fester. Han sa också att det var mycket folk, "filipino style". Och att det kanske kommer lika mycket folk på vårat bröllop :) (tror han tänker mer på hur han vill ha bröllopet än jag gör!) Och sen sa han, när han fick veta hur mycket klockan var här, att jag skulle fortsätta sova. Försökte protestera, för nu hade han ju ändå väckt mig, men han insisterade. Och slutligen sa han, med sån värme i rösten, "I love you." Naaaaw. Jag vill ha honom – nu!

Men han lät bra, hostfri och så. Hoppas han blir helt återställd från lunginflammationen.

Inga kommentarer: