söndag, oktober 12, 2008

Det blir en repris istället

Jag orkade inte titta på TV igår, huvudvärken flyttade inte ut förrän i morse. Så jag får titta på reprisen istället. 12:40 går den. Annat jag ska göra idag? Se om jag kan plugga lite mer än jag lyckades med igår. Och se om jag kan få tag på Michael.

Fick precis reda på att mina föräldrar köpt present till mig. Och jag som bara önskat mig pengar. Tydligen är det något jag behöver. Vad kan det vara? Det enda jag behöver är grejer och möbler till när jag flyttar hemifrån. Vilket jag vill inhandla själv. Hm... kanske en sån där som vattnar plantor automatiskt? För jag är hemsk på att vattna mina blommor. Mina KAKTUSAR dör liksom. Eller, ja, det är inte mina kaktusar. De står i fönstrena i mitt rum. Och jag får inte flytta på dem.

Inga kommentarer: