onsdag, oktober 08, 2008

Jobbjakten

...är i full gång. Sammanfattning från fredag till idag: jag har lämnat ut 34 CVn, lämnat namn och telefonnummer på 2 ställen och blivit nobbad på en himla massa ställen. Och jag är inte klar! :O Jag ska ringa till två ställen som jag lämnat in CV till senare i veckan. Oj, jag glömde ringa igen till det stället där de inte svarade igår! Aja, det får jag ta imorgon. Det känns positivt, hoppas verkligen på att få ett nytt extrajobb snart! :)

Och jag är hemskt nyfiken på vilka ni alla är som läser min blogg! Det är helt klart fler än jag räknat med. Och jag tror att långt ifrån alla känner mig personligen, högst en handfull. Och jag vet att de inte läser min blogg dagligen. Så skriv en rad om dig själv i kommentarsfältet! Skriv vem du är och hur du kom i kontakt med min blogg, jag är jättenyfiken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rose!

Började läsa din blogg för bara ett par dagar sen när jag äntligen förstod att du var förlovad! Jätte grattis. :)

/kram Therese

Rosemarie Rosén sa...

Tack! Nu kommer det här låta konstigt, men jag känner massor av Therese-ar. Om du är en av dem får du gärna skriva vilken ^_^ kramkram!