torsdag, oktober 09, 2008

Time will tell

Vi får se om det blir någon träning för mig imorgon. Jag lyckades stuka BÅDA fötterna idag. Höger fot två gånger dessutom. Hur tusan lyckas man med det liksom??? XD Jag som hade tänkt att gå på Afro Power Dance. Kanske inte så smart med icke fullt fungerande fötter. Hoppa och studsa. Nä, kanske inte. De ömmar fortfarande...

Jag fick inte tag på Michael sen, vet inte vad som hände. Tror han skulle jobba till 22, för det var då jag skulle ringa. Sen höll jag på och ringde ett bra tag, men jag vet inte vad som hände. Får väcka honom imorrn bitti igen :p Hur ska jag klara av att inte få se honom på kanske två eller tre år? Eller att inte få fiska på två eller tre år? (Nu, nu vet ni betydelsen för att fiska, ni som inte visste sen innan! *hänvisar till ett tidigare blogginlägg* Skrev jag om Handbollspappan? Får kolla upp det. Annars så berättar jag imorrn.)

Nu ska jag ta och lägga mig!

Inga kommentarer: