måndag, oktober 13, 2008

Fel-kväll

Jag sa ju det. Hela dagen gick fel. Våran föreläsare dök inte upp. Ingen vet vad han höll på med, förutom han själv (hoppas jag, virrigare finns nog nästan inte...!) . Så våra "huvudföreläsare" räddade dagen och hoppade in. Ja, mest den ena. Och sedan hade jag naturligtvis med mig för lite lunch. Vilket ledde till att jag blev hungrig långt innan jag borde, innan mitt eftermiddagsmellanmål, och jag har dessutom precis ätit kvällsmat, men är fortfarande hungrig :S Och på labben sen då... Eller, ja, labben gick faktiskt bra! Men det var 4 timmars väntetid, så jag tänkte passa på att hämta lunchkuponger. Men hon som hämtat ut dem hade inte lämnat dem där, hon hade dem på sig. Och hon var naturligtvis inte där. Och inte dök hon upp heller, som hon hade sagt. VARFÖR har folk så svårt att hålla vad de lovar?!?!? Morr.

Och jag pratade med Janne. Men det blev inget vettigt sagt. Han var trött. Jag var trött. Nu ska jag nog lägga mig och sova. Snart.

Inga kommentarer: