torsdag, oktober 30, 2008

Fåret Vår

Finns bara på engelska.

Our Sheep Ben, who bleats in Heaven
Woolly be Thy name, Thy Kingdom come
Madness will be done on Earth,
as it is in Heaven.
Give us this day,
our daily grass.
And forgive us for eating the greener grass
on the other side of the fence,
just as we forgive the sheep eating ours.
Lead us not into sanity,
but deliver us from normality.
For yours is the Kingdom, the power and the glory.
Baa.

Nu, tänk er ett gäng människor som säger detta. De har badrock på sig. De står på knä och bugar. De håller varsin morot. Och Fåraherden håller upp ett litet mjukis-rosa-får medan de säger detta. XD

Precis den typ av inspiration jag behöver inför Nanowrimo som börjar på lördag! Undrar om jag lyckas skriva 50 000 ord?

Och pappa kom upp till mig när han kom hem från jobbet (jag bor på övervåningen) och undrade om jag hade funderat nåt mer på företagsnamn. För han tycker vi ska ta och registrera det snart. Så vi ska sitta och fundera mer imorrn (har ett förslag hittills) och bolla med framförallt Evelina imorrn :) Fast det vet hon inte om än ;p

Inga kommentarer: