fredag, februari 06, 2009

The VSR Kravall

Ja, nu ska vi se... Efter skolan begav jag mig till Matildornas lägenhet och såg på tv till de kom hem. De var så snälla och lät mig ha en nyckel hem till dem! :D Strax efter åkte jag iväg till stan för att se om jag kunde få tag på ett par ordentliga träningsskor med dämpning, för jag får så hemskt ont i fötterna av de gamla skitskorna jag har nu, som jag inte ens valt själv. SÅ gamla är de.

Men, jag hade otur. Varken Intersport eller Stadium hade några jag direkt fastnade för, som var bekväma och låg inom min prisklass... får kanske vänta lite. Eller titta på fler ställen. Hur som helst, gick förbi 3 för att se om de hade den nya rosa W595 (länk till bild i tidigare inlägg), hade sett den på hemsidan bara dagar tidigare. Och det hade de! Så jag slog till där och då. Förlängde mitt abonnemang – och fick en telefon! ^_^ Kan det bli bättre? Fast, sen så blev det värre. Jag var så... ja, glad och excited över min nya telefon att jag glömde att jag skulle köpa kebab med mig innan jag åkte. Så det fick bli McDonald's till kvällsmat, det var det enda alternativet.

När jag hade svidat om drog jag till Dick på förfest. Vi spelade någon udda sorts bluffpoker. Jag höll på att bli ensam tjej till Jespers tjejkompis kom förbi och joinade oss. Kvällen innebar också godisätande. :) Och Jesper ville spela "Finns i sjön", men det utvecklade sig snart till "Jesper dricker upp sin sprit" XD Och sen drog vi till Kårallen för att dansa till de stängde. Klockan 3. Och jag rekommenderar INTE att man tränar samma dag som man ska på fest och ska dansa i timmar, för ******* vad jag har ont i kroppen idag!

Inga kommentarer: