söndag, februari 01, 2009

Jobb och lite shopping

...står på listan idag. Ska strax äta lunch (usch, det var ju inte länge sen jag åt frukost!) och sen ta bilen in till jobbet. Åker tidigt för jag har lite ärenden att göra på stan. Bland annat så ska jag gå till Cubus och titta efter ett par jeans som Sarah beställt av mig (aha, Personal Shopper I am! ^_^) Och sen lite kläder på H&M till mig nu när jag haft lite betänketid, har ju bonuscheckar att handla för :) (på tal om det, måste nog tyvärr skicka tillbaka BÅDA byxorna jag beställde, jag provade det andra paret igen, och... nä, det ser bara konstigt ut!) Och därefter underkläder på Gina Tricot, måste ha nya trosor. Måste slänga en del, för de är så stora att de bara ramlar av när jag går i dem! o_O De är förmodligen köpta när jag vägde som mest... Oh well, Gina Tricot har många som jag gillar :) Och sen kanske det blir Glitter...? Vet inte, vi får se hur mycket tid jag har på mig. Ciao!

Inga kommentarer: