måndag, februari 09, 2009

Forever 21 i Sverige!

Enligt VR-Ebba von Sydow ska Forever 21 öppna i Sverige! Stockholm är troligtvis första anhalt... Vad säger du Sarah, ska vi åka dit när de öppnar? ^_^ Hoppas de kommer vara ungefär lika billiga – och att kvalitén är OK. En del har tydligen sagt att kvalitén är usel ibland, men så är det till och med på våra "vanliga" butiker.

På tal om shopping, imorrn ska jag handla en träningströja, det tar ju veckor innan mitt paket från H&M kommer! Och de tröjorna finns ju inte ens i butik... Lite jobbigt att tvätta den enda jag har (alltså en ziptröja som jag har ovanpå) efter varje gång jag tränat. Så, tröja och strumpor står på inköpslistan, jag har slängt massor (strumpor alltså)! Tur att jag har både rabattkupong och bonuskupong :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

klart att vi ska dit! du får ju komma till oss en helg :) det kostar bara 50 kr att åka dit ^^

Rosemarie Rosén sa...

50 kronor? från er till stockholm? one way eller roundtrip? jag tänkte bara vi kunde hänga med far nån dag då han ska till Stockholm och vi är lediga. Kostnad NOLL kronor! XD

Anonym sa...

haha noll kronor! :P
50 kr one way, men det är ju väldigt billigt. Kostar 50 kr one way från åtvid till linköping:P

Rosemarie Rosén sa...

Sant :) Vi ska dit i vilket fall som helst. Vad kostar det till E-tuna T/R?