måndag, februari 02, 2009

Borde lägga mig

Det är sent. Jag kom nyss hem från jobbet. Jag borde gå och lägga mig, men jag är faktiskt inte så trött! Funderar på att försöka ringa Michael, men inte ens mitt sms (med antal tecken för typ 3 sms :p) har kommit fram. Och med tanke på att jag inte kom fram förut... så antar jag att vädret är för dåligt. Det var en massa störningar när vi pratades vid för cirka ett dygn sen också... Kan ju försöka i alla fall.

Och jag måste kanske upp tidigt imorrn. Glömde lämna tillbaka parkeringstillståndet. Det är bara en på jobbet som alltid brukar åka bil, men jag vet inte om/när hon jobbar imorrn, och har jag otur börjar hon åtta. Måste kolla.

Och så har jag upptäckt att det INTE är en så bra idé att sitta och sy mitt i natten. Kämpade ju med revärerna igår, men de blev felvända på ena sidan av overallen *cry* Vi får se om jag har tid att sprätta upp och göra om innan torsdag. Probably inte.

Inga kommentarer: